Известие

Collapse
No announcement yet.

след заварки по гърнетата без откачен акумулатор няма палене

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • след заварки по гърнетата без откачен акумулатор няма палене

    мой приятели са закарали една алфа 155 1.8 на майстор да им заварява гърнето! той не е откачил акумулатора и сега колата неиска да запали въобще! има ли някой идея кое е причината???
    155 1.7 94 g.

  • #2
    трябва да се прегледат бушони и релета в колата и в коша под дебитомер-а, както и компютъра... всичко може да е пукнало...


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

    Comment


    • #3
      ECU-то е излезнало в отпуск
      Alfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...

      Comment


      • #4
        С какво е заварявано....?
        По принцип проблема не е в заваряваното....ако не е заварявал по ел. инсталацията...
        никога не съм откачал акумулатора при ремонт на генерация.....дори и на новите коли дето е бъкано с електроника не го правят!
        п.п. я го махни това гърне, да не е запушено напълно и майстора да му е помогнал!
        По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
        https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

        Comment


        • #5
          махали са катализатора и след като приключили колата неиска да запали.....аз също съм правил множество заварки но моите гърнета. само че винаги съм ги свалял от колата . явно при тяхната кола не е било така и сега ще страдат. иначе колата им,двигателя върти на бензин ,но не пали,на газ докато върти,се чуват детонации, има ток до бобините и кабелите. колата я докараха сега в сервиза на един преятел и тои се чуди откъде да почне в издирването на проблема. но аз съм сигурен че заварките са гръмнали нещо и сега ще берат ядове. а онзи дето им правил гърнето- спи спокойно и не му дреме- аман от такива майстори. затова и моята кола е човъркам само аз или моя кумец
          155 1.7 94 g.

          Comment


          • #6
            най-малкото щом за заваряли и рязали катализатора, много е вероятно сондата да е поразена необратимо. Откачете нея от компютъра и вижте дали ще запали!


            Даването на газ, води до пристрастяване!
            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
            Volvo V50 2.0D by RuBig

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
              най-малкото щом за заваряли и рязали катализатора, много е вероятно сондата да е поразена необратимо. Откачете нея от компютъра и вижте дали ще запали!
              Никъв шанс от това
              кола и без сонда пали
              Volvo S80 2.0 T5 180hp
              Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
              Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                Никъв шанс от това
                кола и без сонда пали
                без да, но като са накъсо нещата???


                Даването на газ, води до пристрастяване!
                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                Volvo V50 2.0D by RuBig

                Comment


                • #9
                  Има такъв вариант, ако са окъсили отоплението на сондата да е изгорял някой предпазител по захранването на ЕКУ-то.
                  Това е на теория де, щото незнам при ризниците как е точно е захранването на компа.
                  Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                  Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                  Comment


                  • #10
                    подгрева на сондата е през бушон и реле. Сигнала от нея обаче е директно към ЕКУ! Ако сондата е с нарушени излолации на кабелите и са накъсо, нищо чудно вместо 1 волт да са отишли 12 волта по сигналния проводник до ЕКУ. Естествено това е хипотеза. Затова да се изключи сондата от компа и да се пробва пак.


                    Даването на газ, води до пристрастяване!
                    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                    Volvo V50 2.0D by RuBig

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                      без да, но като са накъсо нещата???
                      има бушон , и реле преди това ) който изгарят
                      Volvo S80 2.0 T5 180hp
                      Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                      Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                      Comment


                      • #12
                        Ех тия катализатори...много вървят на черният пазар...
                        вярно сондата е в началото на катализатора, ама тоя с флекса трябва да е бил доста пиян за да е засегне...но тъй като има там разширение и е заварвал, тоес оплескал нещата около нея...голяма грешка...около 200лв.
                        Но както казаха колегите колата бачка и без ламбда сонда без проблем!!!!
                        По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                        https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от koko155 Покажи съобщение
                          махали са катализатора и след като приключили колата неиска да запали.....аз също съм правил множество заварки но моите гърнета. само че винаги съм ги свалял от колата . явно при тяхната кола не е било така и сега ще страдат. иначе колата им,двигателя върти на бензин ,но не пали,на газ докато върти,се чуват детонации, има ток до бобините и кабелите. колата я докараха сега в сервиза на един преятел и тои се чуди откъде да почне в издирването на проблема. но аз съм сигурен че заварките са гръмнали нещо и сега ще берат ядове. а онзи дето им правил гърнето- спи спокойно и не му дреме- аман от такива майстори. затова и моята кола е човъркам само аз или моя кумец
                          Правилно! И аз моята си ровичкам сам. Не мога да я оставя друг тарикат да я пипа/осира/.
                          Alfa 155 2.0TS 8V '93
                          sigpic
                          VW LADAVAGEN '81
                          CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                          Comment


                          • #14
                            [ QUOTE = koko155 ; 727532 ] махали са катализатора и след като приключили колата неиска да запали ..... аз също съм правил множество заварки но моите гърнета . само че винаги съм ги свалял от колата . явно при тяхната кола не е било така и сега ще страдат . иначе колата им , двигателя върти на бензин , но не пали , на газ докато върти , се чуват детонации , има ток до бобините и кабелите . колата я докараха сега в сервиза на един преятел и тои се чуди откъде да почне в издирването на проблема . но аз съм сигурен че заварките са гръмнали нещо и сега ще берат ядове . а онзи дето им правил гърнето - спи спокойно и не му дреме - аман от такива майстори . затова и моята кола е човъркам само аз или моя кумец[ / QUOTE ]
                            От това което казваш колега , по вероятно е да е станало нещо с бубините или комутаторите ( щом детонира на газ значи има някаква искра която идва безразборно може би ) , ама в следцствие на какво се е получило ....., що се отн . до сондата , според мен не би трябвало да има пробем , и аз сьм карал моята с откачена , нямаше проблем
                            Last edited by Gosheto30v6; d.m.y г., 12:50.
                            ALFA ROMEO 156 2.4 20V JTDM sportwagon ALFA ROMEO 155 Q4 300+++Ps.
                            Alfa Romeo 145 3.0V6
                            Alfa Romeo 33 1.7 16V 4x4 Аlfa spider 3.0 V6

                            Comment

                            Working...
                            X